teisipäev, 26. november 2013

Internetipoodlemise ettevaatlikkus

Googli'i uuringu tulemusena, milles eestlased esimest korda osalesid, näitas et eestlaste ostuotsused on väga kaalutletud ning enne toote soetamist tehakse internetis põhjalik taustauuring. 42 protsenti eestlastest uurisid tooteid ja teenuseid internetist isegi enne tavakaubandusvõrgust ostu sooritamist. Siin võib võrdluseks tuua Ühendkuningriigid, kus on see protsent kõigest 29 protsenti. «See näitab selgelt, kui oluline on Eesti ettevõtete jaoks tugev esindatus internetis, kui nad tahavad jõuda tarbijani ja pakkuda neile toote või teenuse kohta teavet,» kirjeldas Kubilius. Kui ma nüüd ise mõtlema hakkan, siis teen ka mina enne igat kallimat ja suuremat ostu internetis väikse uurimustöö. Vaatan, mida teised arvavad antud kaubast ja kui heaks nad seda peavad. Ettevaatlikkus on siinkohal alati hea. Muidugi tuleb siinkohal mängu ka hind. Kui leian, et antud toode, mida soovin osta on liiga kallis ja teised seda maha teevad, siis on võimalik internetist otsida ja leida toode, mille hinna ja kvaliteedi suhe sobib rohkem minu soovidega. Arvan, et selline internetis enne ostu uurimine on kindlasti palju kasulikum, kui kuskil tundmatus kohas pea ees vette hüppamine.

Kasutatud allikas: http://www.tarbija24.ee/2609748/google-eestlased-teevad-enne-ostu-netis-pohjalikku-uurimistood



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar