Googli'i uuringu
tulemusena, milles eestlased esimest korda osalesid, näitas et eestlaste
ostuotsused on väga kaalutletud ning enne toote soetamist tehakse internetis
põhjalik taustauuring. 42 protsenti eestlastest uurisid tooteid ja teenuseid
internetist isegi enne tavakaubandusvõrgust ostu sooritamist. Siin võib
võrdluseks tuua Ühendkuningriigid, kus on see protsent kõigest 29 protsenti.
«See näitab selgelt, kui oluline on Eesti ettevõtete jaoks tugev esindatus
internetis, kui nad tahavad jõuda tarbijani ja pakkuda neile toote või teenuse
kohta teavet,» kirjeldas Kubilius. Kui ma nüüd ise mõtlema hakkan, siis teen ka
mina enne igat kallimat ja suuremat ostu internetis väikse uurimustöö. Vaatan,
mida teised arvavad antud kaubast ja kui heaks nad seda peavad. Ettevaatlikkus
on siinkohal alati hea. Muidugi tuleb siinkohal mängu ka hind. Kui leian, et
antud toode, mida soovin osta on liiga kallis ja teised seda maha teevad, siis
on võimalik internetist otsida ja leida toode, mille hinna ja kvaliteedi suhe
sobib rohkem minu soovidega. Arvan, et selline internetis enne ostu uurimine on
kindlasti palju kasulikum, kui kuskil tundmatus kohas pea ees vette hüppamine.
Kasutatud allikas: http://www.tarbija24.ee/2609748/google-eestlased-teevad-enne-ostu-netis-pohjalikku-uurimistood
Kasutatud allikas: http://www.tarbija24.ee/2609748/google-eestlased-teevad-enne-ostu-netis-pohjalikku-uurimistood
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar